ŠTRAJK !

24. júna 2017, koloseum, Nezaradené

Už skoro týždeň rozvíruje verejnú mienku v strede Europy v štáte Ficilia ostrý štrajk zamestnancov Nemeckej firmy VW v BA ako jedného z najväčších zamestnávateľov ,ale aj ťahúňov ekonomiky a platcu dane . Nuž na týchto poznaniach by nebolo nič až také zlé ,keby požiadavky vedenia samostatných a moderných odborov pod vedením ich Bossa P.Smolinského neboli o ňom a jeho myslení ,ale o jeho radových členov a ich rodinách. V žiadnom prípade nie som proti tomuto štrajku ,ale  ísť do niečoho nepripravený a bez kalkulu môže ísť jedine dobrodruh mysliaci viac na seba než na tých ,ktorí formou príspevkov  prispievajú do spoločnej kassy a niekto si z nich veľmi dobré žije! Keď si zoberiem za základ priemerný hrubý príjem ,tak mi vychádza ,že priemerný mesačný príspevok je 18 eúr od jedného člena -odborára  .A takýchto členov má P.Smolinsky  cca.12 500 !!!Takže dosť slušná kôpka peňazí každý mesiac a rok!!!  A preto má zarazila neznalosť a infatilita P.Smolinskeho o dúfani ,že za jeho ostrý štrajk jeho členom zaplatí zamestnávateľ ,teda VW!  Ale samozrejme nie len tento fakt je na zamyslenie, ale predovšetkým fakty o rozdieloch v číslach o tom čo ponúka zamestnancom vedenie VW na základe kol.zmluvy a čo žiada cez ostrý štrajk P.Smolinsky. Rozdiel po dobu cca. 18ich mesiacoch je zhruba ŠESŤ eur v neprospech členov odborov ,teda zamestnancov!!! Takže  o čože to vlastne ide p.Smolinskemu a celému vedeniu jeho odborov??? Otázok a odpovedí by sa dalo hľadať ešte  strašne veľa ,ale jedno je isté už teraz ,že signál ktorý vyslal P.Smolinský už teraz nedáva spávať ani vedeniam v KIA Žiline a Peugeot-Citroen v Trnave,ale predovšetkým vedeniu  anglického Land Roweru!

A práve pri posledné menovanom sa na krátko zastavím. V tejto automobilke ešte nie je spustená ani výroba ,je vo výstavbe, a už teraz je známe za aké peniaze tam budú robiť podľa na debatách  vriekajúcich súdruhov  PÁSOVÍ OTROCI  z Ficilie ,ale z už známych dôvodov iste aj z iných krajín EÚ. A tak sa právom pýtam ,kto určil a je otcom výšky miezd v tejto automobilke ??? Dnes na obed v relácii Sobotňajší dialógy ,kde bol hosťom sám najväčšejší súdruh pod plukovník  ,bola aj téma štrajku vo VW  v BA a nestačil som sa čudovať nad slovami tohto hosťa ,ktorého z jedným argumentom bolo aj to ,že ak npr.Nemci požadujú rovnaké platy pre našich ,,gastarbeiterov,, pracujúcich pre ich ekonomiku u nich  v takej výške aké vyplácajú oni ,tak potom je na mieste ostrý štrajk P.Smolinského keď to isté žiada od Nemcov on!  A dala by sa tu spomenúť aj rezonujuca téma o našich ,,kamionistoch “ a ich šikanovaní zo strany Nemeckej polície s potvrdením o ich výškach príjmov u nás. Ale to nechám teraz bokom. Mne ide s týmto vyhlásením skôr o toto ! Kto vlastne stanovil  platy ako také a platové tarify vo firme L&R a hlavne PREČO nie sú a nebudú už od prvého dňa spustenia prevádzky v nej na úrovni a vo výške angličana,ale aj slováka a poliaka v Anglicku??? Kto je vlastne podpísaným zo strany Ficilie na zmluve s L&R a kto je zodpovedným za to,že aj  naši PASOVÍ OTROCI budú diskrimovaní a ich platy budú len tretinové oproti kmeňovým zamestnancom v Anglicku???

Takže asi takto vrieskajúci a plačúci súdruhovia na debatách Pravdy ,ktorí sa snažíte obhájiť aj v tomto prípade ne obhajitelné a robíte tu zo seba väčších polobláznov ,než ten, ktorého atrament na jeho podpise pod zmluvou aj o výške miezd s L&R  ešte nevyschol!!!