Takto sa to robí do psej matere !

3. marca 2024, koloseum, Nezaradené

Úvodom upozorňujem jednobunkového VOLiča s mentálnym postihnutím ,že obsah slov jeho MESIÁŠA & SPASITEľA z búdy na Súmračnej nie je vhodný pre pre neho a môže mu spôsobiť ešte väčšie zdravotné problémy ,traumy a frustrácie akými trpí do teraz !

Píše sa rok 2O17 a jeden nevalušný a skrachovaný BIRMOVANY KOMUNISTA na poste premiéra jeho FICILIE sa vyjadruje takto k navyšovaniu platu jeho a jemu rovných ,,politikov!“ ,, Nevidím žiadny dôvod ,aby platy ústavných činiteľov išli prudko hore ,lebo by to nebolo absolútne neférové SMERom k ľuďom ,ktorí zarábajú 400-500-600 eur a majú ešte nižšie penzie ! Je to pre mňa tak principiálna otázka ,že pokiaľ by sa mala situácia vyhrotiť ,tak som pripravený aj spojiť hlasovanie o dôvere vlády v mojej FICILII s týmto zákonom !!!

Píše sa rok 2024 a jeden CAPO DI TUTTI CAPI DON ROBERTO v jeho FICILII zrazu obrácia list a platňu , hovorí a odkazuje jeho jednobunkovým VOLIčom už ale toto , ,,A to čo teraz ,akože som predceda vlády ,tak mám chodiť na hrdzavej škodovke a mám mať 1 400 euro plat?! Šak to tej verejnosti povedzme ,veď nie sme v socializme ,že budú mať všetci rovnaké platy !!!“

To čo , akože sa zrazu stalo a odohráva sa v jednej hranatej hlave ,ktorá v minulosti zháňala milióny vlastnou hlavou s fľašou COCA COLY v špinavej paprči v byte na Vazavovej ?!

Takže takto VOLič jednoduchší jednobunkový z búdy na Súmračnej ……aj tak še dá doslova o.ebac tvoja jednoduchojsc , sprostojsc a hlavne viera v MESIÁŠA & SPASITEĽA tvojoho !!!