Fico , to je len taký Mečiar pionier . . . . .

27. marca 2024, koloseum, Nezaradené

Včera som dostal jeden link z výpoveďami od fanyniek ,ktoré sa zúčastnili osláv MDŽ usporiadanými s UV KS SMER s.r.o. a nestíhal som sa diviť a zároveň sa smiať sa nad následkami sily manipulácie propagandistov ,ktorým sa podarilo svojim fanynkam doslova vygumovať z ich hláv aj tie posledné zvyšky ich súdnosti , samostatnosti ,slobody a váženia si seba samého viac ako manipulantov ich ! U mňa z plejády zverejnených výrokov jednoznačne nevyhral ten z názvu tohto blogu ,ale tento . ,,NA PRVOM MIESTE JE MOJ PÁN FICO A AŽ POTOM SVATÝ OTEC !“ Nuž nič proti takejo láske a silnej viere tejto fanynky iste nemám ,lebo ako sa vravi proti gustu žiaden dišputát ,len neviem čo jej hovorí samotný Pán Boh ,keď sa modlí za zdravie jej manipulátora Fica a nie za zdravie svoje ?!

Tu je výber z ktorého som si vyberal :

,,Ja som stále volila Fica a budem ho stále voliť ,lebo sa mi páči jeho politika a všetko čo on robí !“ Len zabudla dodať ,že nie pre ňu ,ale pre jeho ľudí….

,,Taký premiér ešte nebol a dúfam ,že ešte dlho nebude ,že on je ten schopný človek !“ Vážená pani a čo premiér 1- 2 – 3 v jeho predošlých vydaniach ?!

,,On robí z celého srdca !“ Iste len pre srdce vaše vážená pani.

Páči sa mi že robí pre ľudí a je najviac unavený ,všetci sú oddýchnutí a on je unavený ,lebo robí pre ľudí !“ Aké to šťastie majú ľudia na Slovensku a nie medvede ,že robí pre nich , však milá pani?!

,,SUPER ČLOVEK !“

Nuž vyberte si zo slepej oddanosti tých ,ktoré zapredali životy svoje ,svojich detí a vnukov za blaho SPASITEĽA & MESIÁŠA ich…….